Tack för att du handlar hos oss.
Vi skickar en orderbekräftelse med e-post.
OBS! Ibland hamnar våra mail i skräp-/spamkorgen, får du inget bekräftelsemail inom kort så kolla där.
För att se status på din order, "Logga in" och klicka sedan på knappen "Ordrar".
Har du ingen inloggning sedan tidigare kan du skaffa en här!
Leverans:
Information om leveranstider kan du läsa om här. Se länk
Om din order har Status "Inväntar inleverans" så kan du se beräknad leveranstid på produktsidan.
Om din Status är ändrad till "Levererad" så betyder det att den är levererad från Lampgrossens lager och är på väg till dig.
Ångerrätt & Returer:
Mer information om hur en retur går till, se länk: Ångerrätt & Returer
Observera att du MÅSTE fylla i vårt returformulär för att en retur ska kunna behandlas.
Returer som återsändes utan att det finns ett returnummer kan vi inte behandla.
1. Skapa ett lösenord som krävs för att logga in. Gå till Skapa ditt lösenord, fyll i din e-postadress och klicka på Skicka. Följ sedan instruktionerna i det mail du får.
2. Logga in på ditt konto (Logga in).
3. Gå till vår Retursida och fyll i din Returkod som du hittar uppe i högra hörnet på din Plocksedel. Följ sedan instruktionerna på följande sidor.
Hämta order på lagret i Vellinge:
Har du gjort en beställning som du själv ska hämta upp på vårt lager: Se info här
Kundtjänst
Har du någon annan fråga eller vill ta kontakt med oss: